2013 - Trettonde februari

Hej på er! 
 
Är inte så haj på detta med att uppdatera varje dag. Mina veckor/dagar ser i stort sett likadana ut. Jobbar 8-18, äter, tränar, äter, ser serier, sover. Så för eran skull sparar jag er den tiden av tråkig läsning ;-) 
 
Men några grejer som hänt senaste tiden som är värda att nämna är att vi nu mer är SERIESEGRARE i dam division 1! I och med det väntar nu ett kval till bandys finrum - Allsvenskan. Västerås och Skirö står för motståndet, två av tre lag går upp. Så nu har vi allting i egna händer. Alldeles för många gånger har vi snubblat på mållinjen, men nu är det äntligen våran tur. Nu har vi bara kvar att bevisa vars vi verkligen hör hemma :-)
 
 
Förra helgen tog jag mig tid att spendera en hel dag tillsammans med min fina farmor. Vi käkade middag, såg bandy, gjorde stan och surrade en bra stund. Man märker nu vilken annan relation man får till varandra nu när man blivit lite äldre. Det är så himla roligt att prata igenom gamla minnen och kolla på foton från när man var yngre. Prata igenom dagens problem och framför allt skratta tillsammans. Det känns så himla gott i hjärtat efteråt, dels för min egen skull och även för att jag vet hur mycket en sån dag betyder för henne. 
 
 
Kikar på resor dagligen. Är så himla sugen på att åka iväg någonstans! Thailand, Mexico, Florida.. Så om någon känner sig sugen - hör av er! Jag är ganska lätt att umgås med(bortsett från mitt dåliga morgonhumör - men nu har jag varnat er iaf;). Tänk er att ligga i en solstol, en öl i handen, käka god mat, dricka några buckets, promenera längs stranden, snorkla, åka på båttur osvosv... Låter inte helt fel va? Det kör vi på! 
 
 
 
 
Nu har jag två lediga dagar som väntar, kommer väldigt lägligt då jag känner att kroppen går på sparlåga. Det bästa av allt är att jag inte har nånting inplanerat mer än en träning och mattelektion imorgon. Ska bli så himla skönt! 
 
 
 
Nu ska jag göra ett ryck i lägenheten så den blir lite fräschare iallafall ;-) 
 
 
Ta hand om er!
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0