Nytt försök

Hej mina vänner. Long time no see - igen.. 

Sommaren har passerat och har varit alldeles underbar på många sätt. Tyvärr finns det många dagar jag önskar jag mått bättre och tagit bättre hand om mig själv. Det är lätt att vara efterklok. Men har kommit till den insikten att det inte längre går att sätta alla andra i första hand, ibland måste man få vara självisk. 
 
Har lagt skridskorna på hyllan och plockat fram inneskorna och innebandyklubban istället. Vet inte vad jag känner om det, någonstans på insidan är jag alldeles förstörd. Slutat med det som varit största delen av mitt liv i åtta år. Känns vemodigt. 
 

Ikväll har jag haft lite catch-up med Jennifer. Ses inte så ofta nu för tiden så hinner hända mycket mellan gångerna, skönt att ventilera sig lite. Nu ska jag krypa ner under täcket och få mig några timmars sömn. Bortamatch imorgon. Bara vinst räknas. 
 
 
På återseende. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0