söndag (tisdag)

Konstigt det känns att det är tisdag idag, är söndag i mitt huvud.

Gårdagen spenderades först hos Henna där vi firade hennes 19årsdag. Rödvin, dans, sång, ölspel - jättetrevligt!



Åkte vidare till min bättre hälft som precis klivit ut ur duschen och jag glider in där klapp kanon, tur hon tycker om mig iaf ;) Åkte vidare mot Nyborg och var där en liten stund innan vi åkte på B4. Var där i typ en timme innan vi åkte vidare mot Jowa där det käkades pizza innan vi tog taxi hem. Har sovit som en prinsessa bredvid min bästa vän, så underbart att vakna upp - bli alltid lika glad. (Låter nästan som att jag är kär i Ida, så är det ju inte men ni förstår inte hur bra det är att ha en vän som henne)



Vaknade klockan 14.00(!) idag. Sen har vi hängt hos Becko hela kvällen. Ost & kex, kaffe, film, kortspel, musik och surr. Trevligt värre!

Nu ligger jag under täcket hemma och ska försöka sova. Men känner att min hjärna går på högvarv just nu så lär bli svårt. Imorgon väntar skola och en jävla massa plugg. Tre prov på torsdag + två inlämningsuppgifter. Skjut mig, ja tack!


Godnatt med er :-) Puss

Kommentarer
Postat av: Bästis

Nååh, älskade du! ;)

Puss & goo <3

2012-05-02 @ 12:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0