Forgive and forget

Hej mina kära vänner!
Får ursäkta frånvaron men har varit mycket på tapeten sista veckan och kommer att vara mycket framöver. Veckan som var lämnade min vapendragare landet för en vecka i Turkiet. Så har mest jobbat, hängt med Anton, Engman och Becko, spelat tennis, kort och i fredags drog vi ihop ett gäng och spelade brännboll - himla trevligt! Andra nyktra helgen i rad för mig, duktigt!! ;) Igår åkte jag till Luleå med hela familjen. Hade även turen att vakna upp med feber.. Gjorde stan lite snabbt för att sen äta god middag hos mormor, hälsa på Jansson och gänget på Kallax innan jag sen slocknade på golvet hos mormor, vaknade i lagom tid till Loreen vann, heja Sverige! ;) Vinkade av mamma och gänget som åkte till Cypern en vecka.


Idag har Ida kommit hem igen så har hämtat dom från Kallax. Feber idag igen så har vilat hela dagen innan jag spenderade lite tid med Ida. Nu har jag precis sett 21 jump street - helt ok film. Nu ska jag försöka sussa. Till veckan väntar jobb, bli frisk(!), personalfest och sen drar studentveckan igång!!! ;)


Måste väl passa på att säga grattis på morsdag också! PUSS ♥


take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0