I can do it better than her

Tjänare! Ett tag sen sist nu. Helgen var väldigt trevlig. Mys med min käraste på fredag, somnade tidigt. Match mot Hälsningland på lördag. Körde över dom totalt, 7-4. Så jävla VIKTIG seger. Jävla grisbandy dom spelar. Blir så jävla förbannad. Efter det blev det vin, bowling och utgång. Himla trevligt! Efterfest alldeles för sent, igen... När fan ska man lära sig?

Vaknade på söndag och kände mig bokstavligen ÖVERKÖRD. Haha, fick fundera vars jag var och vad jag hade gjort dagen innan?! Sjukt. Sov resten av den dagen. Helt dööööd.


Annars har det inte hänt så mycket spännande. Firade alla hjärtans dag själv iår igen, ny tradition? Äh, rätt överskattat egentligen :-)







hoppas




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0