Kanonkul

Hej på er! Ännu en helg har gått alldeles för fort. Hade inga planer men det blev en jäkligt rolig helg iallafall. I fredags var tanken att jag skulle vara nykter, jag och Robin körde lite folk varstans och hamnade sen på bowlingen/B4/Lilla med ett härligt gäng. Rolig kväll med många nya ansikten. Rundade av hemma hos Lisa med lite skitsnack innan jag och Ida åkte hem till mig och sov, klapp kanon båda två.. ;-)


Lördagen var väääldigt seg. Såg derby i Nyborg, vet inte om rätt eller fel lag vann egentligen.. ;)
Sen stressade jag runt som ett tok runt hela jävla Kalix för att få ihop kvällen. Höll även på att köra ihjäl mig på cupen, stod en renjävel mitt på vägen. Tur han hade tagit på sig reflexvästen iaf ;) Sen landade jag, mamma, Ida, Jenfi & pappa i soffan hemma hos oss. Drack likör 43 & vin innan det var dags för utgång. Hade faktiskt jätterolig, var himla mycket folk ute också. Sen efterfest med ett jäkligt roligt gäng fram till sju på morgonen. Har varit hes hela dagen för att jag stått och skrikit som ett jävla tok till alla Maskinen låtar.


hade bara två bilder från helgen. Lisa har några fler men frågan är om man vågar se dom ens...? ;)


nyktra...


hihi


Idag har jag inte gjort många knop.
Sett bandy och Big Brother och käkat glass! Då vet ni.



Nu kastar jag in handduken! PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0