boom boom boom

Hej hallååå! Åkt på halsont, igen.. Vilade från träningsmatchen idag och håller alla tummar och tår att jag är kry till matchen på lördag. Skulle helt ärligt cutta mig och jag missar den matchen. Så.jävla.viktig.match 13.00 @ IP.

Har gjort lite vettigt idag iallafall. Varit hos läkaren (fast de var inte så vettigt, somvanligt får man inget vettigt ut av det...), städat mitt rum, gjort bort en skoluppgift, städat min byrå osvosv. Bra Lina!

Imorgon är det fredag. Skola och jobb väntar. Förhoppningsvis flyttar fröken Stenman in på slåttervägen i vanlig ordning också ;)


Nu ska jag plugga lite(läs: se pretty little liars)!



en blondiiiie


pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0