Catch-up!

Väldigt dålig uppdatering på senaste tiden. Har verkligen inte orkat eller haft tiden heller för den delen. Har iallafall hunnit spendera en vecka i Mexico och en i New York. För underbart för att kunna beskrivas med ord!

Påsken har även hunnit gå av stapeln. Vi lyckades även detta år, tror att det är bästa helgen på hela året. Skärtorsdag spenderades hemma hos mig med en jävla massa roliga människor innan vi for ut på hotellet. Mycket folk och sjukt jävla varmt, var ändå en helt okej utgång. Dock lyckades jag ju trampa snett med mina jävla klackar, fick gå med tejpad fot resten av helgen.. Avrundade med en kort efterfest :-)

Fredag firade vi världens bästa Ida som fyllde år. Gav henne en tatuering i present :-) Var en trevlig kväll med många roliga ansikten innan jag och Elin åkte hem till mig och satt och surrade i flera timmar. VÄLDIGT nödvändigt catch-up talk, fick rensat luften rätt rejält ♥ Sen en sväng på efterfest innan jag kröp ner under täcket ensam hemma på slåtter :)

Lördagen började med att jag, Ida och Jenfi klev in i rollen som Kalix Måleri & Golv - hissen gick inte riktigt hela vägen upp men jävlar vad jag fick skratta. God middag hemma på slåtter innan det började trilla in lite mer folk. Åkte på hotellet i en kvart och hämtade lite folk innan vi åkte tillbaka till mig. Agerade frisör, kock, städerska, chaufför och en jävla massa mer - tur man är en händig kvinna ;) Korttrick, "ett ben", vidriga groggar osvosv. Knäckte sista ölen halv elva(!) på söndagmorgon innan vi började storstäda. Fick mig visserligen 21h sömn sen ;)


Så jäkla rolig helg, tack till mina finaste Ida, Elin & Jenfi ♥


Har jobbat i stort sett hela påsklovet. Hunnit med nåt träningspass, nån långprommis, lunchat med mina finaste, osvosv. Igår åkte jag, Ida, Jenfi, Viktor, PJ & Anton ut till PJs stuga. Öl, bastu, faceplant, ölspel, skare, one-piece, bullens - så himla mysig och rolig kväll tillsammans med ett sånt jävla roligt gäng! Det gör vi om snart ;)


Jobbigt inlägg utan bilder - SORRY!
Nu ska jag krypa ner under täcket!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0