Update!

Våran promenad till Haparanda gick som sagt av stapeln förra veckan. Och jävlar i havet det är nog det värsta jag gjort i hela mitt liv, men såhär i efterhand är jag så jäkla nöjd med mig själv att jag klarade av det. Har aldrig någonsin varit sådär slut i kroppen, varenda liten muskel värkte och i stort sett krampade. Heeeelt galet! 9h effektiv promenad tid, 62 312 steg, 5 mil - om ni bara förstår vilken känsla när man äntligen kom i mål!!




Fredagen spenderades till största delen i sängen innan jag begav mig till Tvärvägen där vi belönade oss med nåt glas vin och lite öl. Trevlig kväll med bra sällskap, spel, surr och en jävla massa jyr! Väldigt rolig incident också då vi höll på att tända på hela Risön ;)




Lördag jobbade jag med endast två timmar sömn i kroppen, inte så härligt - men självförvållat och det gick ju faktiskt väldigt bra iaf! Sen kom mina kära vänner Ida & Jenfi hit, gjorde oss iordning innan vi for på förfest hos Sandy innan vi begav oss mot hotellet. Riktigt rolig kväll ute faktiskt! Hoppade efterfesten och avslutade med käk innan jag somnade väääldigt gott! Kan inte komma ihåg sist jag somnat "i tid" efter hotellet.




syster och Sara var också med, men hade ingen normal bild ;)

Söndagen bestod av sänghäng heeela dagen!

Igår åkte jag och syster till Cape East. Så himla mysigt vi har haft det! Bastu i massa olika varianter, fotbad, ansiktsmask, bubbelpool, takpool, dunderdusch och till det bästa av allt så hade hon bokat in en helkroppsmassage till oss båda två - u-n-d-e-r-b-a-r-t, den behövdes verkligen! Avrundade med tvårätters-middag innan vi intog sängen med en massa onyttigt och så somnade vi typ.. klockan elva? ;)





Imorse startade vi med en asgod frukost innan vi styrde hemåt igen :-)
Idag har jag skrivit på projektarbetet, druckit för mycket kaffe, tränat,
sett Alcatraz och nu hade jag planer på att sova.

Godnatt med er och hoppas ni orkade läsa! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0