18/9

Hej på er! Omtumlande och chockande besked slog emot oss i torsdags. Jag och pappa åkte ner till Sthlm tidigt på fredagmorgon och spenderade dagen där, hälsade på mamma och strosade runt. Avslutade kvällen i Gamla Stan där vi åt en asgod italiensk middag :)

På lördag fick vi åka hem allihopa, skönt! Var i valet och kvalet om jag skulle festa men hade lovat mig själv med tanke på förra helgens baksmälla att jag skulle vara nykter. Så bestämde mig för att agera chaufför istället, vilket jag var väldigt glad över vid kvällens slut. Vi jyrade runt mest överallt, åkte med Matte och Samme en sväng, avslutade kvällen med en kopp te hos Elin innan det var dags för sängen :)

Tog rejäl sovmorgon idag, vaknade klockan tre. Var otroligt skönt att vakna upp utan baksmälla och vara utvilad! Har inte gjort allt för mycket under dagen. Milo har varit på besök så vi har busat lite, sen har jag mest legat på soffan. Halv tio började det krypa i kroppen så remmade på mig löparskorna och sprang en runda på 50 minuter. Sjukt skönt och det gick riktigt bra faktiskt! Avslutade med lite mage/rygg här hemma innan jag bastade.

Härligt avslut på denna vecka, nu ser vi framemot en ny vecka med nya möjligheter ;-) (vars kom den positiva Lina ifrån?!)



oldie


Och till mina kära vänner. TACK för att ni finns för mig, det är verkligen guld värt! ♥



Nu är det godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0