Torsdag

Tjeennnaa! Veckan har gått riktigt fort och har varit riktigt slö i skolan. Men jag klagar inte. Redan fredag imorgon. Ska bli så skönt! Ska jobba eftermiddan imorgon och sen får jag se vad kvällen erbjuder. På lördag är det utgång med brudarna, tror det blir riktigt bra ;)

Har hunnit till Haparanda en sväng under veckan. Hade hoppas på att hitta nå fina kläder till helgen men icket. Shoppade loss på IKEA istället. Har gjort en liten makeover i mitt rum, det var väl inte en dag försent.. :)

Annars har det inte hänt så mycket speciellt i veckan. Finaste mormor har varit här hela veckan vilket innebär asgod mat varje dag. ♥




allt för mig! ciao

Kommentarer
Postat av: Ida

Får jag komma och dela säng med dig & titta på makeovern nån dag? ;);) Go!

2011-09-22 @ 22:19:39
Postat av: Lina

Självklart! Du behöver inte ens fråga ;) pusss!

2011-09-22 @ 23:18:11
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0