Tisdag tjugosjätte september

Måndag.. Idag innebar det orientering och svenskaprov.. Belönade mig själv med en lunch med PJ och en 4h powernap! Så nu är jag fit for fight igen. Ska städa lite i mitt rum nu. Zumba klockan åtta. Är inte sugen för fem öre men Ida tvingade mig så måste väl.. "du måste ju ändå röra på dig" tackiiis ;)

Ingen gemensam träning förrän på söndag. TRIST! Hur ska man klara sig utan Fransson en hel vecka..? Haha, så skön ;) Annars vet jag inte vad jag ska hitta på för spännande i veckan. Carros födelsedagsfest på fredag, sen får vi se!


Avslutar med en bild på mig och min finaste småkusse från ihelgen :)


Som förövrigt blir stor på onsdag ;)


Tack & adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0