Tisdag 13/9

Dålig uppdatering - jag vet! Men har inte haft många timmar på dygnet över och har inte prioriterat detta så högt. Men jag gör ett nytt försök att få lite liv här iaf ;)

Helgen var kanon!
Fondue, rödvin, Fired up! & en massa mys hos syster i fredags. Skönt att ta igen lite förlorad tid. Jobbade lördag, skyndade mig hem och ställde iordning allting för kvällen. Ännu en helt sjuk rolig kväll, dock sviker minnet lite i slutet av kvällen. Jag & Jenfi hade kramkalas med en tredje partner (he-he), men annars var det superkul ;-)



Det gör vi inte om inom kort..
Nu ska jag faktiskt börja ta det lite lugnt.
Tro det eller ej ;-)


Annars då. Skolan är i fullgång men jag hinner inte riktigt med, dags att ta tag i det också. Men nu ska jag sova nån timme, vet inte när jag sov mer än 5h i sträck sist?! Sen är det dags för träning och kanske lite surr med Mallan!


Seeees!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Jenfi

Tredje partnern var en fin vän där i slutet av kvällen! ;-)

2011-09-14 @ 17:55:46
URL: http://jenniferlindbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0