Söndag

Hej på er alla fina! Helgen har varit trevlig. Jobbade efter skolan i fredags. Mormor bjöd på plankstek och sen bestod resten av kvällen av mys. Jobbade lördag, riktigt roligt var riktigt bra drag i butiken. Hade träning på kvällen sen gasade jag och Ida till Elin där hon och Julia var. Gjorde oss iordning och förfestade där innan vi for vidare en sväng innan vi for på hotellet. Mycket känt folk som var ute, riktigt roligt. Men det blir vad man gör det till - right? ;) Efterfest på näsbyn innan jag slocknade.

Hann få mig tre timmars sömn innan det var dags att kliva upp och träna. Så jäkla segt alltså.. Men överlevde även denhär söndagen, tur att det är nya tider snart. Har mått ganska bra idag faktiskt, mest varit trött.

Nu sitter jag själv hos Ida & Ronny, är barnvakt åt Milo. Har precis sett filmen Friends with benefits, söt film! Nu ska jag börja snegla på mina svenska papper, prov imorgon..


I veckan SKA det bli ordning och reda på saker. På alla plan! Detta funkar inte..


Jessie J - Who You Are ♥

it's okay not to be okay


ses! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0