September!

Väldigt mycket har hänt sen sist ;-)

♦ Varit en vecka i Turkiet med girlsen
- GALEN VECKA, på alla sätt. Sjukaste & roligaste jag nånsin gjort tror jag. Orkar inte skriva nåt längre om vad vi gjort, både Ida & Jenfi har skrivit sammanfattningar. Läs dom här & här!

♦ Varit en vecka i Turkiet med mamma, pappa, Ida, Ronny & Milo
- Åkte hem och vände, hann vara hemma ett dygn innan det var dags igen. Mysig vecka på alla sätt, dock låg jag halvsjuk hela veckan, men det gjorde inte mig något då hade jag all tid i världen att plugga teori.

♦ Fyllt 18

- Fått superfina presenter, hunnit pröva på hotellet (helt galen kväll), säkert nåt mer också :-)

♦ Tagit körkort!
- På min födelsedag. Galet nervös jag var alltså, men klarade både teorin och uppkörningen på först! Otroligt vilken frihet det är att ha körkort, du är inte längre beroende av nån annan! skön..t


Det var väl det viktigaste ;-)

Nu ska jag lägga in bilder på facebook!


pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0