Måndag

Tja! Startade dagen med orientering. Gör jag om det? NEJ. Var så arg så jag skulle kunnat vrida nacken av nån. Kul när man får fel information.. När jag äntligen var färdig så var jag så jävla glad att det var sista gången i mitt liv jag gjorde det där. Tills jag kom på träningen och Jenfi informerar mig om att vi ska göra samma jävla sak nästa måndag. SKJUT MIG!

For och lunchade på stan med Ida & Jenfi innan jag hade massagetid på Solrosen. Sååå underbart - man borde verkligen unna sig oftare! Jag hade bokat en helkroppsmassage, dom är verkligen jätte duktiga där. Rekommenderar det varmt! :) Benmassage gör så fruktansvärt ont alltså, men på nåt sätt är det ändå skönt. Nu efteråt är det så jäkla skönt iaf :)



Jag, Ida & Jenfi har äntligen fått ner våran projektplan på papper, så nu är vi mer eller mindre igång. Träningen idag var riktigt rolig och jyr, men så får det var ibland ;-) "kan ni inte bara vara tysta en stund?!?!" njaaa!


Har inga planer för kvällen så tänkte bege mig ut på en promenad!


puss och go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0