Födelsedagspresent


Fick detta på min födelsedag, enligt denhär skulle det ju vara 22 oktober. Har funderat och verkligen försökt klura ut vad det kan vara utan någon större framgång.

Hur som helst så ringde syster mig i onsdags och sa att jag typ var tvungen och jobba på torsdag för att dom var så lite folk. Åkte till jobbet efter skolan och där var det hur lugnt som helst och dom var nog med folk i butiken, hann nästan bli lite sur. Sen kommer Adde och Dick in i butiken och sätter på mig en ögonbindel och sätter mig i en bil och kör runt som dårar. Bytte bil och fick svepa en cider, sen tog mamma av mig ögonbindeln och vi var på väg mot Haparanda.

När vi kom fram dit åkte vi på Cape East och drack ett glas vin och dom sa att det var där vi skulle vara. Kände mig verkligen tveksam till det, och så rätt jag hade. Vi åkte vidare mot flygplatsen i Kemi och när vi kom fram där laddade mamma upp med shottar och cider till mig och Ida. Sen fick jag finally veta vars vi var påväg.



SPA-resa till Tallinn!

Första tanken.. Tallinn?!?!?!

Men, det har verkligen varit över våra förväntningar. Fredag började jag med manikyr och sen åkte vi till ett jättestort shoppingcenter där vi hittade hur mycket som helst. Käkade aaaasgod lunch. Av en ren slump råkade vi se Vapiano när vi åkte med taxin till hotellet. Käkade middag där och tömde några vinflaskor, blev rätt sent innan vi var tillbaka på hotellet.



Lördag: Började med ansiktsbehandling, mys i bubbelpool, helkroppsmassage med lavastenar - underbart! Körd en en favorit i repris och käkade på Vapiano. Tänkte bara mysa i relaxavdelningen på hotellet resten av kvällen men där träffade vi fyra störtsköna killar från Göteborg som bjöd in oss på förskiva.

GALEN kväll. En jävla massa sprit. Försök till att stå på händer=faceplant in i väggen. Stig-Helmer. Ölspel a'la Norrland - Göteborgsvarianten var bara för mesar. Fest hos Mange (Idas nya favoritlåt..;). "Frisören & Polisen". Utgång. Offroad hemgång. Utan kläder i korridoren?! Grekiska i sömnen samt slagit sönder en lampa.



Söndag. Ni vill inte ens veta... punkt punkt punkt


Är verkligen helnöjd med resan.
Men kan man vara annat med världens finaste människor? ♥



Mer bilder finns på facebook :)




Ikväll har jag och PJ varit på B4 och sett fotboll. Nu sitter jag och lyssnar på musik och känner mig rätt tillfreds med livet ;-) hihi!




Torsdag bär det av till Edsbyn och kicka lite rumpor(eller...?) ;-)


dags för lite grey's! take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0