Det går bra nu

NÖJD! Måste nog vara mitt nya favoritord, tror aldrig jag nyttjat det så mycket som jag gjort senaste dagarna. Helt fantastiskt hur bra det går för tillfället!

Läs min kära vän Elins blogginlägg här! Och kan inte annat än hålla med henne :)


♥ Har äntligen gjort min tatuering. Har så länge velat göra en men inte vetat vad eller vars. Var egentligen en impuls grej och texten jag skrev bestämde jag mig för en vecka innan. Men kändes verkligen helt rätt.



♥ Har bokat en resa till New York med finaste mamma och pappa ♥ Ska bli så kul och åka dit igen. Kul att se hur det ser ut på våren, var mitt i vintern förra gången. Kika lite hockey & basket och såklart shopping ;-)


♥ Mina fina vänner!





♥ Bandyn är igång igen. Börjar få tillbaka suget igen, har varit på vift ett bra tag. Men har så jäkla härligt lag så denna säsong kan inte bli annat än kanon ;-)



Första ispasset ute på stor is på IP igår. Gick väl som det gick. Tre självmål gjorde jag, tre? Haha, fick ju göra mål iaf ;-)


♥ & i helgen är det Halloween, då firar vi det & Jenfi ;-)


We might not get tomorrow, let's do it tonight



so long. pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0