Vilken dag

Idag har vi äntligen fått muntliga nationella ur världen. Hade förberett mig väldigt lite. Tänkte när jag la mig och skulle sova igår att jag skulle bestämma mig på morgonen vad jag skulle prata om. Sagt och gjort.

Jag, Henna, Carro, Sara och Evve redovisade för varandra. Himla mysigt och berörande. Känner mig så otroligt trygg med dom. Stod längst fram i klassrummet och tårarna sprutade. Känner mig helt slut nu, var en sån sjuk lättnad - kändes verkligen som att orosfågeln som suttit på axlarna äntligen försvann. ♥♥




Dags att vila lite innan träningen :) pussis

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag förstod att du redovisat ditt muntliga nationella. Men... varför sprutade tårarna? och är ni bara 5 i klassen eller? :)

2011-11-22 @ 17:05:07
Postat av: Lina

Hur förstod du det? :)



Vi alla fem pratade om väldigt känsliga ämnen så det blev väldigt känslosamt så det gick inte att hålla tårarna tillbaka :-)



Nej vi är 11st men vi delade upp och redovisade i mindre grupper :)

2011-11-22 @ 17:08:28
Postat av: Henna

Jag får tårar i ögonen av att bara läsa detta inlägg. Och jätte bra redovisat idag av dig och alla andra:) var en bra dag idag:)

2011-11-22 @ 18:08:23
URL: http://hennalampinen.blogg.se/
Postat av: Evelina

<3

2011-11-22 @ 20:20:01
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0