We found love

Hej hallå! Förra helgen var riktigt trevlig. Såg Kalix plocka två pinnar på fredagkväll. Hade inga planer efter de, men så ringde Ida:

I - "Vad gör du? Det skulle vara kul och göra nåt impuls"

L - "Jaa.. Ska vi.... dricka vin...?"

I - "Klart att vi ska"


Såklart att vi skulle. Jyrade runt HELA Kalix för att få ordning på allting innan vi tog första glaset halv tolv(!). "Spelade på hästar" och sen var vi i fas. Sprang ner på B4, träffade roligt folk, hamnade mitt i värsta dramat & en smäll på käften rikare. Gick vidare mot Lilla när B4 stängde, var faktiskt rätt roligt. Efterfest med musiklekar och ölspel (varför?!?!). När vi vaknade på lördagmorgon ville ingen av oss riktigt leva tror jag.. ;) Min röst var totally gone.


Hittade ingen annan bild på oss :)

Spenderade större delen av dagen i soffan innan jag och PJ drog till Haparanda och käkade på Max ♥

Sen har det inte hänt så mycket mer spännande mer än att jag legat däckad med feber, ingen röst, förkyld och ont i halsen. Wihooo... :-)



so long :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0