krossa alla fönster!

Hej på er! Lovet har då börjat på bästa tänkbara sätt. Tagit tillvara på varje minut. I fredags var jag med en massa olika och landade nog inte hemma i sängen förrän alldeles för sent med tanke på lördagens högskoleprov som väntade. Det värsta jag gjort nånsin, typ.. Efter provet var det endel stress genom duschen och hinna till Jenfi.

Hos Jenfi väntade typ roligaste förfesten ever! Krossa alla fönster liksom ;) Sen vidare mot hotellet där det spårade för min del, totalt! Haha. Varför i helvete skulle jag, Fransson och Regga gå lös liksom? Haha..

Är blåslagen från knäna och neråt, jag och Fransson drog en jävla vurpa! Haha, my bad.. ;-) Sjukt kul kväll! Mindre kul och vakna upp på söndag. Hade väldigt många frågetecken alltså.. Spenderade hela dagen i sängen, var en sväng på hockey(?) på kvällen och hade bakishäng med PJ.

Måndag drog jag och Ida iväg på mission! Och ingen vet till 100% vad vi gjort och de kommer ni aldrig få veta, hihi ;-)

Och nu ligger jag i soffan och är superladdad för Kalix hemmapremiär ikväll, ska bli så jäkla kul ;)




HEJRÅ ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0