Måndag

Helgen: Var nykter i fredags och vilket jävla klokt beslut det var alltså. Var hemma redan vid halv ett, kikade lite OTH innan jag somnade. Lördag, jobb 10-15 sen började vi pimpla vin & nån tequila på det också. Hittade formen väldigt bra måste jag säga ;) Trevlig kväll på många sätt!





Tack för fotmassagen, mer sånt;)


Ikväll eller imorgon ska vi boka resa med girlsen, fan vad sweet.


Fick skjuts hem från skolan så jag slapp cykla i regnet, himla tur! Spelade basket idag på idrotten. Jag & Jonna samt hela bygg och maskinförarna, löser ni den ekvationen själv eller vill ni ha hjälp? ;)


Hejbara!


Mycket förändras framöver.



Kommentarer
Postat av: Jenfi

Haha varsågod! :-) Förstår att du vill ha mer- Vad betalar du? ;-)

2011-05-16 @ 16:03:50
URL: http://jenniferlindbeck.blogg.se/
Postat av: Julia

Hallå rutten bild på mig!!

2011-05-16 @ 21:37:49
Postat av: Julia

Hallå rutten bild på mig!!

2011-05-16 @ 21:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0