Onsdag

Somnade 03.30, skola 8-9, hem och sova 9-13, skola 14-15, hem och sova 15-18. Bra dygnsrytm jag har måste jag säga ;-) Wooops..

Har varit på centrumvägen idag, busat med Milo och käkat varma mackor. Sen stannade jag på Sportcity och surrade med Brallan i typ en timme. Och nu är jag hemma igen. Tror jag ska gå på en promenad, eller jag ska fan göra det. Inte en chans att jag somnar annars :-)

Vi har kommit fram till att veckorna är helt VÄRDELÖSA. Finns inte ett skit att göra och ingen bandy heller. Man lever lixom för helgen. Elin sa igår "imorgon är det onsdag, och sen är det torsdag och sen är det fredag!" Haha, no shit alltså ;-) Vi har våra bright moments!



Om man kanske skulle doppa huvudet i färgburken? ;)



PUSS

Kommentarer
Postat av: Riinis

Helt seriöst, gör de för tusan!

2011-05-19 @ 00:11:42
URL: http://riinaosterberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Neeeeej! du ska vara blond ;-)

2011-05-19 @ 13:45:30
URL: http://saraamardakin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0