Monday morning..

Då var det måndag igen. Precis samma dåliga känsla idag som alla andra måndagar. Har haft redovisning av "mitt drömföretag" imorse och nu ska jag snart göra matteprov. Mycket nu alltså. Imorgon har jag ingen skola så då ska jag jobba och tjäna lite cash ;-)

Helgen var trevlig, orkar inte gå in mer på det men den hade sina moments! Jag var ganska lugn, Ida&Elin tog guldkorken ;) Har många mindre fina bilder i telefonen.

Haha! På tal om bilder. Skulle visa Malin en bild i min telefon imorse och när jag skulle ta fram den så upptäckte jag en bild som jag knäppt på mig själv i sömnen inatt. Haha, dog! så jävla ful. Hur fan lyckas jag alltså?!


Nåja, idag är det dags att ta tag i träningen. Jag och Amanda åker ner till Sthlm för fystester med landslaget i helgen. Har vilat mig i form, gör ett sista försök till på fredag ;-) tsss...


jag & kingen efter sm-finalen, fan vad vi är bra.



Nä, dags för matteprov.. Wish me luck!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0