Long blonde hair

Hej på er! Tog lite sovmorgon imorse, igen. Ringde Ida och bestämde lunchdejt. For på myggan med henne & Milo, käkade, sen gjorde vi stan lite snabbt (typ 3,5 minut) och avslutade på mammas kontor. Åkte hem till Slåtter och mamma fixade finally bort min äckliga utväxt så nu är jag fin i håret igen ;-) Ida tog en powernap på typ 3h? Jag och Milo jyrade på och sen kom Ida nr.2 ;-)

Drog slingor i hennes hår och tanken var att vi skulle fara och springa efter det. Men - ändrade planer. Hippsvipps satt vi i soffan med varsitt vinglas. Sedärja, en tisdagskväll? Firade väl lite att jag har fått sommarlov(nästan) ;-)



Nåja, fick lite ångest så tog en prommis efter det!

Provade mitt löshår ikväll, nog är det ju ändå ganska fint med långt... BESLUTSÅNGEST




Hjälp mig.. Blond-Brunt-Långt-Kort?!?!


Nationella i matte B imorgon, sen SOMMARLOV


Allt för mig, puss

Kommentarer
Postat av: :)

Blond och långt :)

2011-06-01 @ 07:54:33
Postat av: V

Blond och kort! :)

2011-06-01 @ 11:07:47
URL: http://viktoriastromback.blogg.se/
Postat av: Eve

Blond och kort :)

2011-06-01 @ 13:41:12
URL: http://evelinaholmqvist.blogg.se/
Postat av: EG

Blond och långt! :)

2011-06-01 @ 15:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0