Helgen

Hej på er! Har som sagt varit i Sthlm lördag-söndag. Lördag: Uppstigning 05.00, galet pigg jag var efter två timmars sömn, eller..? Åkte till Luleå och sen vidare till Sthlm. Hade några timmar att fördriva innan vi hade samling så vi jyrade runt på stan men gav upp ganska fort. Köpte jordgubbar på hötorget och käkade istället. Haha vi käkade thaimat innan samlingen, alltså dra mig baklänges vad starkt det var. Seriöst, jag brukar inte vara känslig men hade ingen känsel i munnen, näsan rann och svettades som ett tok. Haha, sjukt - Amanda kunde inte ens äta ;-) Nåja, sen samling och vidare ut till Bosön, ganska coolt ställe faktiskt. Hade föreläsning om träningslära och ett grupparbete samt gick igenom morondagens tester. Jag och Amanda somnade som två klubbade sälar typ halv tio?! När hände det senast?



Söndag: Steg upp före fan, åt frulle och sen var det dags för testerna. Är absolut inte nöjd med mina resultat. Men har i stort sett inte tränat nånting sen vi gick av isen i mars, så det är väl inte så konsitgt. Men nu har vi fått träningsprogram samt kommer få individuella program så nu känns det som att jag fått lite mer motivation till träning igen. Den har inte varit på topp senaste tiden kan jag ju säga. Cooper gick väl ändå okej, spydde inte denhär gången iaf ;-) Haha!


Nåja, det var min helg iaf :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0