Don't care what they say

Började dagen på bästa sätt, försov mig. Vaknade 20 minuter innan jag började jobba, kanoners! Tur pappa var i farten så hann i tid iallafall. Har jobbat hela dagen - fan vad roligt det är. Jag och Elin käkade lunch i Gallerian och pratade nonstop som vanligt. Efter jobbet kastade jag i mig middag av lyxigaste sort - yoghurt! Sen har vi varit på kalas hos världens bästa Ika som fyllde år i lördags! :)




Hoppade av hos Elin på vägen hem, surrade lite och sen gick vi ut på prommis. Skönt med friskluft och röra på sig men det bästa av allt är nog att bara få släppa ut alla tankar och funderingar, känns som att det är mycket med allt för tillfället. Snart rinner bägaren över. Tur att jag har någon som lyssnar & förstår. ♥


Stackars Micke som pajat foten, get well soon!:)

& på tal om att paja foten.


Ledsen tjej i lördags.. :(


Nu får det räcka!
Film & en kopp te såhär innan läggdags.
puss & kram

Kommentarer
Postat av: Ika

Du e för bäst, Kram

2011-05-25 @ 10:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0