Ännu ett körkort!

Hej alla fina! Har varit ledig från skolan idag så tog mig en ordentlig sovmorgon, 14.00 slog jag upp ögonen och kollade klockan, ooops. Men ack så skönt det var ;-) Tog det bara lugnt när jag plötsligt ser när Elin skriver "Jääävligt skönt med KÖRKORT! :)" på facebook. Jag ba woooot? Helt ovetande. Ringde henne och JA det var mycket sant. 10 minuter senare plockade hon upp mig och så har vi raggat runt - hann t.o.m en biljakt av roligaste slag ;) haha!

Sen har vi prommat idag igen - mysigt & välbehövligt!

Så, GRATTIS än en gång gumman :-)



Båda mina bästisar har tagit körkort samma vecka - sjukt bra ni är!



NP i engelska imorgon, skjut mig...



Jobbiga dagar framöver.


Ta hand om er :-)
GOIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0