♥ vilken dag!

Då var detta lov över, förbannat hur fort tiden går. Måndagar är verkligen hemska i skolan, men har suttit i caféterian så var ovanligt chill idag ändå. Spelade landbandy på idrotten, jävligt kul!

Alltså, hade sån jäkla mensvärk på morgonen.. Har inte haft mensvärk på typ 2 år men idag, fyfan typ de värsta jag varit med om. Eller vet inte ens om det var mensvärk, tror inte de. Jullan räddade mig med två panodil iaf.

Trodde nästan att jag skulle dra en sånhär:

Kändes så.. He-he

Har jobbat efter skolan och ska göra det imorgon också. Var jäkligt ovant, har inte jobbat på över en månad. Men det gick smärtfritt iaf :-)

Somvanligt visas hockey på tv;n på slåttervägen om kvällarna.. Har iaf sovit mig igenom två perioder, fan vad skönt!

Måste även tillägga att jag älskar rykten, så underbart att alla andra vet vad jag gjort i helgen utom jag! ♥


Hejdå!


Kommentarer
Postat av: eve j

De är så det är, håll huvudet högt! De är bara ren avundsjuka.

2011-03-16 @ 23:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0