♥ Tjugofjärde mars

Hej på er! Då var denna skolvecka över, sjukt vars tiden tar vägen egentligen, hinner inte med. Imorgon är det begravning för gammelmormor, jobbigt men det måste ju också göras.

Morfar är här och hälsar på. Han och mamma ska spela imorgon på begravningen så idag har dom övat, mamma på tvärflöjt och morfar på piano. Det är så himla fint med musik, önskar att jag själv valt att fortsätta spela (har spelat piano en gång i tiden).

Milo provade också plinka lite ikväll ;-)


Förra helgen var trevlig, orkar inte skriva något - men det var trevligt hursomhelst. Bilder finns på facebook :-)

Veckan som varit har varit som en berg-o-dalbana med mitt humör. Mycket tankar inblandade. Men tur att jag har min fina vän att dela med mig till! ♥



I helgen väntar lagfest, fyfan vad roligt vi ska ha känner jag! NU KÖR VI - eller vad säger du Mardakin? ;-)

Och läste just systers blogg.. Känner att jag också har ett problem. Måste ha dessa skor!








PUSS ♥



Kommentarer
Postat av: Systeri

JävlaFan! Jag skulle bara ha beställt de fula.... Då hade allt känts så mycket bättre ;-)

2011-03-24 @ 23:10:22
Postat av: Lina

Ja, allt är ditt fel...

2011-03-24 @ 23:12:17
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/
Postat av: riinis

jag har dom där, fast i den ljusgråa färgen! Dom é bäst ;-)

2011-03-25 @ 10:53:50
URL: http://riinaosterberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Exakt Lina! NU KÖR VI ;-)

2011-03-25 @ 19:39:01
Postat av: Idis

Gois ! <3

2011-03-28 @ 19:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0