♥ Tisdag

Började dagen med gym. Hur aktiv jag var är däremot ingenting vi behöver diskutera ;-) Trött och har fortfarande den där jäkla förkylningen i kroppen. Skitsamma! Sen kort skoldag, Svenska & Karaktär. När vi ändå pratar om det så måste jag ta tillbaka ont jag sagt om Anita, hon är ju världens snällaste! :-) Och fick veta att jag fick MVG i Praktisk Marknadsföring B, wihooo!

Jobbade tre timmar efter skolan, sen åkte jag till Ida och är fortfarande här. Har badat Milo ikväll, kolla Ida's blogg inom närmsta framtiden så får ni er ett gott skratt.. ;-)

Fisen sover och Ida är och handlar, resten av kvällen består av mys framför tv;n. Ledig imorgon=sovmorgon=underbart ♥


Nyaste bilden på oss ;-)


PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0