♥ Onsdag

Har drömt helt sjuka drömmar inatt, vet inte om dom var bra eller dåliga men kände mig helt förvånad på morgonen att jag ens kunde drömma nåt sånt sjukt! Kan inte avslöja vad det är, sorry... ;-)

Gårkvällen hos systeryster var värre mysig. Ost & kex, chips, ett glas vin(vuxenpoäng!) samt Big Brother, har nästan fastnat lite i det! Oops ;-)



Var som sagt ledig från skolan idag, underbart - vi har världens bästa lärare
Lisa ringde och sa att det behövdes förstärkning på jobbet så for iväg och jobbade några timmar. Sen gasade jag och Nille iväg till Happis en sväng. Känns som att jag spenderade större delen av tiden i provhytterna. Har prövat, jeans, bikinisar & bhåar. Roligaste som finns att pröva, eller....?!

Köpte ett par svarta jeans som var jäkligt sköna, två bhåar, en bikiniöverdel och solbrillor! Alltid nåt :-)




Nu fick jag även se bikinin jag beställt från HM på riktigt. Och alla som sagt att den var blaskig och ful i färgen - instämmer HELT. Avbeställde den direkt, vill verkligen inte ha den. Trodde verkligen att den skulle vara hallonröd. Men hittade en ny idag så det var ju bara bra :)


Fin bild jag gjorde i paint.. ;-)

Take care ♥

Kommentarer
Postat av: Hannah

Får man fråga var du köpte de svarta byxorna och brillorna? :)

2011-03-17 @ 09:20:44
URL: http://Hannahsh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0