Genom eld

Vad har hänt sen sist? Jag har fått åka ambulans,
ganska coolt faktiskt.. Fast ne ;-)
Hade rätt bra ont just då. Nu mår jag bättre iaf!

Här har ni förklaringen(samma som på facebook)..
Åkte på en bentackling och drog en rätt rejäl åktur i luften och hann inte ta emot mig med händerna så landade med all tyngd på hakan. Ingenting allvarligt med nacken, har sjukt ont i hela käken, kan knappt öppna munnen, kan inte tugga eller så. Men tur i oturen, hade kunnat vara mycket värre!



Men som sagt - är på bättringsvägen vilket känns otroligt skönt.
Hade kunnat vara så mycket värre.


Har vinkat/fikat av Elin som åker till Thailand i två veckor, den jäveln..
Fyfan! Inte alls bitter och avis ;-)


Varit på mission med Ida. Alltid lika kul och åka bil med henne, hon är rätt kass ;-) Hihi.. Felåt!
Har fått skratta en hel del iaf ;)

Resten av lovet kommer att spenderas på bästa sätt, kommer bli awesome ;-)


Nu ska jag ta en powernap!

PUSS

Kommentarer
Postat av: mommo

Stackar lilla du! Oj, vad du skrämde mig....skönt att du börjar känna dig bättre!

Var nu rädd om dig och vila..........

Kram

2011-03-08 @ 18:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0