I had a feeling that I belonged and I had feeling I could be someone

Hej! Överlevde åtta första arbetsdagarna, trodde det skulle gå tungt men det gick över mina förväntningar, har bara varit trött. Har ju faktiskt världens härligaste arbetskollegor så egentligen borde jag ju inte vara förvånad!



(förlåt ida, orkade inte vända bilden)

Sen får jag ju inte glömma Hasse ;-)

Helgen har varit ovanligt lugn. I fredags var vi hos Adde och spelade kubb och bara jyrade, riktigt trevligt och impulsivt - mer sånt! Lördag spenderades på Centrumvägen med Ida, mamma, pappa, Ronny, Camilla, Milo & Leon. Soffhäng och såg "Pappa på burk", var inte så inne i filmen så kan inte ens säga vad jag tyckte ;-)

Nu väntar två dagars ledighet, ska bli skönt. Har ingenting större inplanerat. Lunch med Jenfi imorgon och så ska jag på nå bandymöte. Måste väl ta tag i mitt bombnedslag till rum, annars kastar nog pappa ut mig snart ;-)




Boyce Avenue - Fast Car

You got a fast car
I want a ticket to anywhere
Maybe we make a deal
Maybe together we can get somewhere
Anyplace is better
Starting from zero
Got nothing to lose
Maybe we'll make something
Me Myself I
Got nothing to prove



Nu tänkte jag se färdigt Million Dollar Baby. Älskar den filmen ♥

Sköt om er!

GO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0