Sommarlov, missöden, men en trevlig kväll trots allt ;-)

Hej på er! Helgen har varit rätt lugn faktiskt. Skolavslutning i fredags. Sjukt vilken värme det var, kändes nästan som om man var utomlands. Men den värmen försvann lika fort, idag har vi haft 12 grader och blåst. Wiho! Tillbaka till fredagen då. För ovanlighetens skull hade vi inte planerat nånting, vilket vi alltid brukar göra. Såg utsläppet med Ida. Förstå att det bara är ett år kvar till det är våran tur - shit vad jag längtar!

Åkte hem och dressade om till bikini igen, mös på med Milo & Leon som var på besök!

BTW. Måste bara berätta om vad som hände på fredagmorgon när jag och Ida satt och käkade frulle. Vi satt ute i mygghuset och så känner jag hur det typ "skvittrar" nånting som kom på benet armen. Kollar runt mig och i taket vad det var då jag till min fasa ser en jävla fågelskit på väggen bakom mig!!!! Så där satt jag med fågelskit på mig, fan vad arg jag blev. Kände vilken underbar start på dagen det var! Usch...

Nåja, tillbaka till kvällen! Jag och Ida korkade upp. Jag hade köpt en mousserande vin flaska och så var det en såndär champangekork på den. Men det var nåt fel på den(eller så var det jag som var dum i huvudet) så när jag satt och skulle skruva bort "metall"-ståltråds-grejen" som är på korken så spräddade korken av. Den snuddade i luggen så det var en jävla tur att den inte for i ansiktet. Och i samma veva så hamnade ju hela flaskan på golvet.

Men, inte färdigt än inte.. Så hällde jag upp lite vin och såg att det var väldigt grumligt. Läste bak på flaskan "shake gently". Ja, klart att jag ska skaka den. Satt handflatan för hålet och vänder på flaskan Ja vad händer inte då?! (Önskar att nån vid det här tillfället hade sagt "LINA DU VET ATT DET ÄR EN CHAMPANGEFLASKA VA?!?!") Champangeeffekt. Sprutade ner hela väggen, hela Ida, hela sängen, datorn. Ja allting.

Kände mig så jävla korkad. Hissen gick verkligen inte hela vägen upp då alltså.


Såg väl ut typ sådär. Fast inne i mitt rum...

Men såhär i efterhand kan man ju inte annat än att skratta åt det ;-)

Jenfi kom och senare kom Malin och Frida. Vi satt ute i mygghuset hela kvällen innan vi åkte in till stan där det inte hände nånting. For på nån efterfest men for därifrån ganska fort. Fick skjuts hem, väldigt gulligt! Tacktack :) Fick en sovkompis senare då jag inte kunde låta JJ(som John säger) gå hela vägen till Bredviken! Mys :-)

Summa summarum:
Trevlig kväll :)


Lördag var lugn, hemma ute i solen och en sväng ner på campingen på kvällen. Idag har jag jobbat och varit på zumba! Imorgon börjar allvaret :-)


Mycket text, hoppas ni orkar läsa!

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Och det tackar jag för! Mysig, men så jävla lökigt! ;)

2011-06-13 @ 00:38:22
Postat av: Lina

Lugnt ;-) Haha, skoja inte!

2011-06-13 @ 01:14:46
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0