Onsdag femtonde juni

Försökte mig på att göra en design ikväll. Inte riktigt min grej och den blev inte sådär superbra, men ni får stå ut ett tag.. ;-)

Fick sendrag inatt igen.. Inte okej! Vaknade halv tio imorse, alltså en kvart innan jag började jobba. Grattis! Men jag hann till 10 när vi öppnar iaf. Dagen har gått jätte fort, har varit lite folk så vi har fått gjort en massa nytta :)

Käkade lax när jag kom hem, världens godaste mat! Love it ♥♥♥


Sen har jag och Ida varit och sprungit på rammelberget, gick jävulskt tungt idag men så är det ibland! Avslutade med styrka när jag kom hem. Inväntar träningsvärken i baksida lår/rumpa imorgon - fyy!


Bra övning ;)


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0