Midsommar

Midsommar var faktiskt kanoners, länge sen jag haft så roligt. Men inget slår påsken, fyfan ;-)

Vanliga slåttercupen på midsommarafton. Självklart vann mitt lag! Men denna gång var jag och Ronny på samma lag så kändes inte riktigt lika bra ;-) Nåja, vinsten som räknades! Sen somvanligt mängder med god mat, tävlingar (spotta råtta & blåsrör) - trevligt :-)

Lördag skruvade vi upp tempot lite ;-) Party med brudarna, jävligt randomkväll men fan vad kul det var. Sen lyckades jag ju fixa mig en baldejt också - right Malin? ;-) kanon!

Jobb söndag och världens grisigaste jävla träning på kvällen. Fyfan alltså, SJUKT jobbigt. + Ett zumbapass på det - död tjej, check!

Jobb måndag & idag. Ikväll har jag varit på bilbingo med Ida & Jenfi - inga vinster :-(


Bildbomb i nästa inlägg!


PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0