Life is good

Sådär ja..

1h zumba + 30 min löpning

NÖJD TJEJ :-)


Ska hoppa i duschen och sen krypa ner under täcket och lyssna på mysmusik.
Underbara tisdag
(?) ♥




Förresten! Vaknade inatt av att jag sträckte på mig och samtidigt fick jag sendrag, i båda vaderna. Helt sjukt, usch vilken smärta det är. Satt mig upp och började grina, fick panik - tillslut försvann det som tur var! Mamma sa att man kan få sendrag om man dricker för lite. Så sitter och hinkar vatten nu så jag slipper uppleva samma sak inatt igen.. ;-)



Allt för mig :-)

Kommentarer
Postat av: Stenne

Åh usch, det är så obehagligt!! Och fasiken va snygg färg det var på tröjan du köpt ;) Me like!

2011-06-15 @ 00:06:51
Postat av: Lina

Skoja inte! Tackis ;-)

2011-06-15 @ 21:56:21
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0