Det är över nu... ;-)

S-O-M-M-A-R-L-O-V ♥ ♥ ♥


Hej på er!
Ett tag sen sist. Har varit skönt med några lediga dagar. Har bara tagit det allmänt lugnt, tränat, umgåtts lite. Personalfest i lördags. Först var vi nere på campingen och körde tävlingar i olika slag och sen var vi på Nils Hotell! Var väldigt trevligt - men det kan väl inte bli annat med världens bästa personal, eller? Måste stolt säga att jag tog hem Team Sportia Masters 2011! Fan vad jag är bra ;-) Hur känns det Ronny?!


snyggisar i bubbelpoolen


Ganska stolt över min vinst! Frågan är vad Janne egentligen vann..?! ;-)


Vi har ju även fått ett nytt stjärnskott i familjen - Ferrari!
Han är vääääldigt närgången av sig och och gillar att kramas, väldigt mycket. Nåja, hur som helst så är han kanske inte riktigt som alla andra hundar. Han hittade en av Milos nappar på golvet och har nu sprungit runt i stort sett hela kvällen och sugit på den. Söthund!





Annars då..


Sova.
Det har blivit min nya grej i livet. Helt sjukt! Sover så länge jag kan på morgonen, sover när jag kommer hem från skolan/jobbet, sover på kvällen, sover hela natten. Trött, tröttare, Lina. Eller nåt sånt ;-)


IdaS! Kolla vad mamsen gjorde åt mig idag ;-)
Vet att du är lite avis..

Världens godaste smoothie med endast frukt :-)


Dags att avrunda, måste sova ;-)

TAKE CARE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0