Bra Lina ;-)

Mamma var in i mitt rum x antal gånger imorse under tiden jag sov.
Tillslut fick hon nog och kom inrusandes.

- LINA, klockan är halv ett.

Jahaja, det var den dagen ja! Bra Lina ;-)

Parkerade rumpan i solstolen och blev där några timmar innan jag och syster for iväg och såg balen. Så många fina! Upptäckte däremot när jag kom hem att jag stått på fel sida och fotat, motljus/suddiga bilder.. Bra Lina ;-)


Här har ni iaf en bild på min snygga arbetskollega ;-) (Nina)

Sen dags för kvällens höjdpunkt, zumba! Det är verkligen asroligt, nu börjar man ju faktiskt lära sig lite också vilket gör det ännu roligare. Galet svettigt alltså ;D Bra Lina ;-)


Imorgon har dom lovat sol så har ställt klockan på nio och hade tänkt försöka ta mig upp och om inte annat fortsätta sova ute i solstolen. Men vi får väl se hur det går. Sen ska jag nog mysa lite med bästis på kvällskvisten


Dags att sova!

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Nina

Snajsigt Lina! Om du hade haft en gilla-knapp hade jag gillat! ;-)

2011-06-09 @ 21:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0