Senste tiden

Förlåt för dålig uppdatering senaste tiden.
Hinner inte, jobbar way to much!

Mamma, pappa, Ida, Ronny och Milo har lämnat landet och åkt till Italien några dagar samt 1 veckas medelhavskryssning. Tror att det är nu jag verkligen insett att jag blivit stor.

1. Jag bli lämnad hemma när dom åker.

2. Fick inte ens en hejdå-kram innan dom for.


Jag vill inte bli stor..


Annars då?


Det var strömavbrott på jobbet en timme, jag och Nina satt och stekte i solen och var arbetsledare åt pojkarna som monterade tältet!


Snygg-Najna!

Mission med pannlampa..



Jag och bästis hade lyckats pricka in en ledig dag tillsammans. Mys i husvagnen, mys på strandängsbadet med ytterligare några fina tjejor, raggade runt hela Kalix med Saaben, hade matlagningskurs med Jeppe, käkade, drack cider i solen, jagade hunden runt näsbyn i handduk, pimplade vin i mygghuset, hade otroligt bra diskutioner, grillade hamburgare, slocknade i mamma och pappas säng!




Myspys! ♥



Skickade iväg ett mms åt mamma idag..


"Matlagningskurs när ni kommer hem..."

Insett hur rackarns bortskämd jag är med mamma & pappas goda mat.. Inte okej!



Nu kommer Ida strax!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0