26/7

Jobb, jobb, jobb och åter igen jobb! Där har ni vad jag håller på med just nu. Sista rycket innan Turkiet, endast 13 arbetsdagar kvar, fatta lite! Vars tog sommaren vägen?! Men jag klagar inte, har haft min roligaste sommar någonsin hittils och fortfarande mycket roligt som väntar framöver. Motivation!


(random oldie, har inget med inlägget att göra)

Första träningen tillsamman med laget idag, gick faktiskt över förväntan trots halsont och otränad. Skönt att äntligen komma igång, har blivit lite för mycket av det goda i sommar så att säga ;-)

Mamma slingade även mitt hår idag, så nu är min fula utväxt gone - skönt :)


I helgen väntar Malins sommarfest - kommer bli kanon ;)


Dags att avrunda & inta sängen. Glöm inte att det är sjusovaredagen imorgon, försover ni er kommer ni vara morgontrött resten av året. Tror stenhårt på detdär så har ställt klockan på 07.30 och då väntar en morgonprommis (nu har jag ju lite press på mig när jag skrev det här..)!


Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0