En jävla massa bilder












mallans födelesedag, världens godaste middag, Riina i Kalix, shotrace, Ossy var lite trött, tour de france, pizza, blåmärken, stendöd, presenter, straffshotar, malin & frida, jag och bästis, lagbild, obligatoriska toabilder, partydrink, lastbilschaufför, straffshotar, pussar, ölspel, fastnar med armbandet, jenfi räddaren i nöden, några suddiga bilder och en fatboth ;-)

En bild säger mer än tusen ord..?



Fytusan vilken GALEN helg det var förra helgen.
Tror aldrig jag skrattat så mycket i hela mitt liv.
Så jäkla många roliga incidenter så jag dör.. Haha!

Toan, badkaret, solbrillorna.. Sickt kul!



Bara 3 veckor kvar tills jag drar till Turkiet
med världens bästa tjejer! SJUKT KUL



PUSS

Kommentarer
Postat av: Riinis igen

Haha, tusan vilka härliga bilder! Världens bästa galnaste helg med så jäkla mycket tokigheter & skratt! nu siktar vi mot typ världens absolut roligaste VECKA, vi åker fan snart!! Love u girls!

2011-07-24 @ 21:23:45
URL: http://riinaosterberg.blogg.se/
Postat av: Jenfi

Hahaha, vilka jävla bilder alltså! Börjar fan asgarva framför datorn när jag ser dom! Nu taggar vi för Turkiet för att ha en galen vecka tillsammans :-) Puss och go, I love u!

2011-07-24 @ 23:34:05
URL: http://jenniferlindbeck.blogg.se/
Postat av: Ida

hahahah, fan va kuuul! ;) Åååh, Turkeyy snart ;) längtar så jävla mycket!!!

2011-07-25 @ 11:49:49
Postat av: victoria

Vad för hotell ska ni bo på ?:)

2011-07-26 @ 15:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0