31/7

♥ 14 dagar kvar till Turkiet med världens bästa vänner
♥ 1 månad tills jag fyller 18
♥ 10 arbetsdagar kvar

- ♥ - ♥ - ♥ -

Helgen har varit kanon. Fredagsmiddag på slåtter i vanlig ordning, slingade Idas hår, var ute och jyrade, sov ut på lördagmorgon, övningskörde, sommarfest/malin 18 år - supertrevlig kväll!



gumman

Mer bilder kommer och eventuellt en bättre historia om kvällen ;-)


Idag har jag legat och pluggat teori hela dagen och sen genomlidit en träning med pappsen. Och ni som varit med förr vet vad det innebär. Inväntar träningsvärken imorgon! Sen har jag äntligen fått tummen ur och städat mitt rum, inte en dag för tidigt va ;-) NÖJD TJEJ


Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0