14/7

Jäkligt trevlig kväll hos Malin igår. Fika, fotboll, spel, vin, kaffe osv ;-) Hittade formen nånstans där också! När mina vänner åkte på hotellet for jag och åkte med Micke en sväng innan jag planerade att promenera hem. Hann till Centrumvägen 48 innan jag insåg att jag faktiskt hade stukat foten och den inte riktigt ville samarbeta mer ;-)

Stannade hos farmor och inväntade mina friends som dyrt och heligt hade lovat att dom skulle komma på efterfest. Blev svinhungrig och inser att det inte finns nånting att äta. Blåbär & spaghetti var vad jag lyckades åstakomma. Satt och lyssnade på musik och väntade på att Ida skulle ringa men när hon väl ringde var dom påväg hem.. Blev lite bitter men gick och la mig ;D

Vaknade imorse och inser att jag inte har nånting hos farmor typ och att jag började jobba på 30 minuter? Grattis! Men det löste sig ganska bra iaf. Har typ varit världens segaste dag på jobbet idag.. Men nu har jag äntligen tagit helg, Nille tog mitt pass imorgon och sen är jag ledig lördag & söndag! LOVELY





Imorgon kommer Riina!

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: eve

just go with it har jag sett men no stings attached lät bra så tack för tipset!:)

2011-07-15 @ 18:06:00
URL: http://evelinaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0