13/7

Grattis på födelsedagen älskade vän! :)


Från blöjan till..? ;-) ♥

Självklart har vi hunnit till Haparanda så hon fick göra sin debut på alko! Ikväll blir det fika & vin i lappis. Sen ska dom ut på hotellet. Simon & Martin från Big Brother kommer hit. Idag kan jag säga att det SVIDER att inte vara 18. Jävligt bitter... Men bara 48 dagar kvar nu ;-)



Igår bjöd mormor oss på middag på hotellet, åt fisk - fyfan vad gott alltså! Sen hade hon varit till Luleå och plockat färska jordgubbar så vi tog efterrätt nere på campingen, myspys. Sen for jag och Jeppe och övningskörde typ 1,5h. Ge mig körkort, helst nyss..



For och cyklade med Ferrari igår och självklart lyckades jag bängla till det så nu sitter jag här med en fot som ömmar och haltar, grattis!


Nu ska jag iväg och jobba till kl.18 sen thaimat på camingen och sen VIN! ;-)


Trött tjej imorse!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0