Måndag åter igen.

Då var det måndag, igen. Vars tar dagarna vägen egetligen?

 

Spelade innebandy på idrotten idag, vi har idrott med bygg och maskinförarna, behöver jag ens säga mer? Potatismooooos ;-)


Har premiäråkt skidor för första gången denna vinter! Shit vad jobbigt det var, jag dog nästan lite.. Kan ha berott på att jag inte hade något glid och bakhalt, hö-hö!

Missade mig på fotot, bra gjort!


Nu sitter jag och skriver om Daniel Defoe, asroligt.. Elleeer?

 

Påtal om ingenting får ni en bild på mitt fina
blåmärke som prydde mitt lår så fint tidigare ;-)

 

Och här är en annan bild som är ganska nice! ♥

 

Nä, tillbaka till skrivandet!

PUSS

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0