"Ta dig nu samman och UPPDATERA!!! ;D"

Jenfi har blivit otålig, då äre väl dags igen då ;-)
Vad har hänt sen sist då?

Varit i Ylläs under nyår. Älskar verkligen stället! Så rofyllt, man kan verkligen slappna av. Inga måsten - bara ta det lugnt. Vi vände på dygnet, somnade kl. 6-7 på morgonen och steg upp kl. 14-15 på eftermiddagen. Frossade i god mat (tacos, FONDUE), spelade Monopol...., mös framför brasan, badade bastu. SÅ mysigt :-)
Bilder kommer när jag har ork!

Sitter hos mormor i Luleå nu. Vi åker iväg på bandyresa imorgon så vi måste lämna Foppa här under helgen. Ska bli kul att åka iväg med laget, komma igång på riktigt. Känns även bra att åka iväg med Ida & Jenfi mina fina vänner, lite kvalitétstid tillsammans :-) Puss på er!

Nu kommer det en bildbomb med
bilder jag hittat på mormors dator ;-)


Florida -06
Märk väl pappas bränna i pannan ;-) skräll...


Florida -06


Florida -06


2008, tror jag? hårfärgen.. ;-)


Julafton 2008 :-)


Lillchejen ;-)


Mamsen & Ida :-)




Jag & Sara M ;-)


Kommer kanske fler sen!
Nu: plankstek ;-)
PUSS


Kommentarer
Postat av: Jenfi

BRA LINA! Känner makten över dig när du lyder mig! ;-) hihi

2011-01-05 @ 21:21:53
Postat av: Lina

Hö-hö, ellerhur ;-)

2011-01-05 @ 22:10:52
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/
Postat av: Ida

Wiho! Äntligen en uppdatering :) Väldigt fina bilder och Puss på dig också! ;) he-he

2011-01-05 @ 23:30:08
URL: http://stenmanida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för brace-face bilden äääälskling ;-) and by-the-way loooove dina "toppar" på Florida bilderna ;-D

2011-01-06 @ 01:03:40
Postat av: Anonym

Tack för brace-face bilden äääälskling ;-) and by-the-way loooove dina "toppar" på Florida bilderna ;-D

2011-01-06 @ 01:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0