Måndag igen..

Varför går helgen alltid så förbaskat fort?! Nåja, "bara" fyra dagar kvar till nästa helg, man måste väl se det från den ljusa sidan? ;-)

Suttit i caféterian idag. Tycker vanligtvis att det är väldigt segt och tråkigt men idag var det faktiskt ganska kul. Hade teori på idrotten idag, chillpill. Efter det väntade den uuuuunderbara engelskan med Lena. Kan nog inte ens sätta ord på hur mycket jag hatar den kursen!! Fyyy...

Efter skolan såg jag några DH-avsnitt, somvanligt.. Och somnade, somvanligt.. Hö-hö! Finns nog inge skönare än att sova efter skolan? Tror inte det :)

Satt och kikade på H&M's hemsida och tänkte beställa lite. Men fastnade i valet och kvalet, spara eller slösa? Ska ju faktiskt shoppa i USA och kom nog fram till att jag ska spara varenda litet öre till det, tror jag.. :-) På tal om resan - om det ser ut just nu så ska Nullis komma med, wihoo! ♥ Bara allting funkar med flygbolaget, men till 99% chans så ska han med iaf, awesome!

Nu har jag nog inte så mycket mer att berätta.
Eller förresten - kolla in snyggfrillan min sister har skaffat sig ;-)

 

BTW! Vann matchen med 6-1 i helgen - wünderbaaart


Prov imorgon, måste plugga lite till!
Chacha ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0