Helgen

I fredags började jag fundera på vad som skulle hända i helgen. Ingenting kom jag fram till, fick faktiskt fundera flera gånger om det inte var något jag hade missat för det kändes verkligen som att det var något, brukar ju alltid vara det. Första helgen på riktigt länge utan några som helst måsten - gudomligt skönt! Bestämde dejt med Ida & Jenfi @ my place. Sen fick jag nån impuls idé att självklart skulle vi ju dricka vin. Ringde Ida och sen var kvällen bestämd :-) 

Hur mysigt som helst. Pratade om ALLT, grät, skrattade och bara mös. Shit vilken kväll alltså, behövs verkligen ibland! ♥ Sen blev det som det blev och kanske ett eller två glas för mycket ;-) haha! Avslutade kvällen hos Johan och slutdestination sängen. Loveli! Det gör vi om :)

(här skulle det ha varit en bild på oss, men blogg.se vägrar samarbeta..)

Lördag var inte lika rolig. Trött och kanske aningen bakis hela dagen.. Var iaf barnvakt åt världens bästa Milo som inte var så glad, han har ju börjat få tänder stackarn. Åt plockmat - som förövrigt typ är det bästa jag vet ♥ och såg Avatar. Började även se Desperate Housewives från säsong 1, riktigt bra faktiskt! Men fan vad jag hatar Lynettes barn...... SNORUNGAR

Igår var det 16 januari vilket innebar att
väldens sötaste Isabell fyllde 3 år! Grattis



Nu ska jag avrunda!
Take care ♣


Kommentarer
Postat av: Ida

Impulsivt är bäst och såna där kvällar, mmmm! Love them. Dom är också bäst ;) Go !

2011-01-17 @ 18:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0